poniedziałek, 11 czerwca 2012

Karty do gry


Witam.Dzisiaj przedstawiam kartkę z użyciem barwnika naturalnego.Wybrałam do tego kawę .Brak doświadczenia sprawił  jednak  troszkę kłopotu,gdyż w kartę nie  wsiąkała kawa. Pokryłam ją więc na  2 godz mokrymi fuskami.Po tym czasie je strzepnęłam i  podsuszyłam kartę suszarką.Resztę papierków przetarłam kawą.W taki sposób powstała moja  karteczka. Kartkę zgłosiłam na wyzwanie AA/MM na SP, ale również zgłaszam ją na #14 Wyzwanie w Scrap Markecie, ponieważ kartka świetnie nadaje się na darowanie jej mężczyźnie. :) Was również serdecznie zapraszam na to wyzwanie! :)
 Pozdrawiam  serdecznie.                                
                       

6 komentarzy:

  1. Ona jest przecudowna! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super! świetny projekt!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, podobają i się detale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory i piękny ten kwiat u dołu : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka! Uwielbiam brązy, a te w Twoim wydaniu wyglądają inspirująco:)

    OdpowiedzUsuń