wtorek, 9 czerwca 2015

Od pierwszego wejrzenia

Trochę wcześniej pokazałam aniołka , którego zrobiłam dla Ewy
Dzisiaj dziwnym zbiegiem okoliczności będzie także anioł stworzony dla mnie . Ewunia opublikowała post przed wysłaniem pracy .Wiedziałam , że będzie to coś wyjątkowego i w żaden sposób nie zdołałam opanować ciekawości. Zaproponowałam więc tym razem szybsze rozwiązanie i wcześniejszą publikację .Przeczucie mnie nie zmyliło .Zobaczyłam pięknego anioła.Kolory urzekały ,sposób wykonania i dobór dodatków był bardzo oryginalny.Pokochałam mojego anioła od pierwszego wejrzenia .Dzisiaj obrazek jest już u mnie.Podziwiam dotykam i bardzo się cieszę ,że jest tylko mój.Bardzo dziękuję Ci Ewuniu .Miałaś fantastyczny pomysł ,wykonałaś obrazek z dbałością o każdy najmniejszy szczególik i bardzo mnie zainspirowałaś.
Oto cudeńko , które z radością dzisiaj pokażę.



7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję Grażynko, że ten aniołek przyniesie Ci dużo szczęścia. Dziękuję Ci serdecznie za te wszystkie ciepłe słowa. Twoja praca też sprawiła mi mnóstwo radości i nadal sprawia bo widzę i podziwiam ją codziennie. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj napisałam list i może przyniesie szczęście.Pewnie go odczytasz Buziaki Ewuniu

      Usuń
  2. Uroczy,zadumany anioł :-))) Wspaniała wymianka :-)))

    OdpowiedzUsuń