niedziela, 11 czerwca 2017

Czerwcowe kartkowanie u Ani


Witam serdecznie .
Dość dawno nie pojawiały się u mnie nowości karteczkowe . Z wielkiej niemocy wyrwała mnie moja ulubiona projektantka
Ewa Jurewicz , która własnie w tym miesiącu inspiruje
u w zabawie Ani
Na czerwcowych kartkach powinien się pojawić druk .U mnie jest to papier z książki , którą musiałam odchudzić przed
dalszymi pracami .Kartka powstała z wyrwanych stron i grubszego kawałka papieru bordowego .



Kolejna kartka to obowiązkowe tło zrobione ze ścinków .
Tej kartce poświęciłam zdecydowanie najwięcej czasu . Kleiłam i kleiłam kropeczki z dziurkacza i psioczyłam sama na
siebie za ten drobiazgowy pomysł .


Ostatnia karta to kartka świąteczna z aniołkiem . Tu także zastosowałam papier z książki tylko nakleiłam na niego
serwetkę . Aniołek pochodzi właśnie z tej samej serwetki tylko z innej jej części .


I jeszcze tylko wszystkie karteczki razem


Dziękuję Ewie za przepiękne porywające inspiracje Ani za wytrwałe prowadzenie zabawy i koleżankom za możliwość wspólnej
zabawy .

13 komentarzy:

  1. Grażynko, piękne są Twoje kartki. Podziwiam Cię za tą misterną bazę z kropeczek.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Grażynko w mojej zabawie kartkowej . Niezmierni mi miło że dołaczyłąś do kartkującej ekipy. Mam cicha nadzieję, że Ci się zabawa spodoba i zostaniesz na dłużej.
    Przepiękne są Twoje kartki , oglądam już trzeci raz i nadal podziwiam . Baza z kółek dziurkaczowych zaskoczyła mnie totalnie , ale muszę przyznać, że wygląda rewelacyjnie. Podziwiam za cierpliwość w klejeniu . Dwie pozostałe kartki też mi się bardzo podobają, widać że masz swój styl a kartki mają klimat :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim ogromnie się cieszę Grażynko, że wyrwałaś się z niemocy i to w pięknym stylu. jestem zachwycona Twoimi interpretacjami. Kartka z nadrukiem jest stylowa i bardzo kreatywna, to wyraźnie Twój niepowtarzalny klimat. Ścinkowa baza kompletnie mnie zaskoczyła - to nowy, ciekawy pomysł na wykorzystanie ścinków i to nawet tych najmniejszych - wyszło ślicznie. I na koniec radosny aniołek w uroczej świątecznej scenerii. To przepiękne karteczki!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki! Bardzo pomysłowe, szczególnie ta z dziurkaczowych kółeczek - cóż za szatański pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko kartki prześliczne bardzo się przy nich napracowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale karteczki a ta z kropeczkami to arcydzielo, podziwiam za pomysl, wykonanie i cierpliwosc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki bardzo mi się podobają a szczególnie ta z kropeczkami od dziurkacza,świetny pomysł. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko, jestem pod dużym wrażeniem tła ścinkowego - mozolna praca ale efekt wspaniały,pozostałe karteczki też pomysłowe i pięknie wykonane. Bardzo mi miło że zechciałaś dołączyć do grona moich obserwatorów - Dziękuję i zapraszam do mnie częściej.Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka ścinkowa mnie totalnie zaskoczyła i zauroczyła- podziwiam cierpliwość i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ściekowe tło jest mega!!! Podziwiam cierpliwosc:):):)

    OdpowiedzUsuń