niedziela, 17 września 2017

Samotność w sieci -cytat

Witam. Nie potrafię oderwać się ostatnio od księgi .Moje posty to kolejne wypełniane karty mimo ,że inne prace długo już czekają na swój czas . Tematy ,które przygotowałam na ten rok prawie się kończą. Jakiś czas temu okazało się ,że przygoda w cudownym towarzystwie Ewy w wypełnianiu kart jeszcze się nie kończy. Ewa przygotowała kolejne tematy .Dzisiaj jeden z nich . Para tych słodkich ,zainteresowanych rozmową i szeptami aniołków wydała mi się bardzo odpowiednia . Słowami też można dotykać.Nawet czulej niż dłońmi .Janusz Leon Wiśniewski .Samotność w sieci Zapraszam do obejrzenia mojego skromnego wpisu
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny .

4 komentarze:

  1. Beautiful, Grazyna. Super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Subtelnie, delikatnie a jednocześnie bardzo wyraziście. Jestem zachwycona Grażynko tą interpretacją. Jest bardzo w Twoim stylu, który podziwiam i lubię.
    A ja wciąż męczę końcówkę z Twojej listy, tak niewiele mi już zostało. Może też sobie zrobię przerwę i spróbuję z czymś nowym. Ściskam Cię serdecznie i bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wpis Grażynko, doskonała interpretacja cytatu i pięknie wszystko ozdobione i zmediowane. Twój styl jest super - lekki, delikatny, subtelny a zarazem przykuwający wzrok i pomysłowy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie, uroczo :). Przepiękny cytat i wspaniała interpretacja!

    OdpowiedzUsuń