czwartek, 1 marca 2018

Powiało mrozem

Witam Zima jednak nie odpuściła .Pierwszy dzień marca przywitał nas śniegiem i mrozem . Rano temperatura doszła do minus 20 stopni . Za oknem było biało i bardzo zimno . Mróz zaglądał wszędzie, lodowatym spojrzeniem ogarniał każdy najmniejszy zakątek , dostawał się w każdą szczelinę i trudno było się przed nim ukryć . Dzisiejsze strony to praca mojej mamy . Wszystkie szablony do tworzenia wypukłości zostały przygotowane samodzielnie . Najczęściej to proste kształty paseczki i koła wycięte dziurkaczem lub nożykiem w grubszej folii . Strony są malowane białym akrylem ze sklepu budowlanego i rozcieńczanym wodą czarnym tuszem .
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny .

10 komentarzy:

  1. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny i mroźny dzień faktycznie powiało mrozem ale tak bajkowo to u ciebie stworzyłaś fantastyczną pracę bardzo mi się podoba Życzę ci wszystkiego dobrego i mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych dzieł


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zmrożony i lodowaty wpis! Jest bardzo na czasie - sama czuję się ostatnio jak ta dziewczyna o lodowatym spojrzeniu :) Na szczęście to już chyba koniec mrozów.
    Gratulacje dla mamusi, jej kreatywność nieustannie mnie zachwyca.
    Miłego weekendu Grażynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity wpis !!! Naprawdę powiało chłodem ! Mnie aż zmroziło !!! Cudny ten wpis jest - po prostu cudny !!! Pozdrawiam Grażynko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wykony wpis - wspaniale uchwycony mroźny, surowy klimat - super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu! Coś pięknego! Pozdrawiam Was obie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca, w takiej odsłonie to nawet mróz bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała, mroźna praca. Przyznam, że Mama ma wyobraźnię i zdolności. Teraz wiadomo skąd i u Ciebie taka pasja do tworzenia:)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam takie prace i zdolności.Cudo !Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest prawdziwa magia, bardzo mi się podoba. Te kolory, wygląda jak z baśni najpiękniejszej. Jestem zachwycona. Podziwiam i zostawiam bardzo serdeczne pozdrowienia. :)))

    OdpowiedzUsuń