niedziela, 30 września 2018

Jesienna mandala

Witam Kochani Jesień to najpiękniejszy spektakl kolorów i barw .Czerwone berberysy i pnącza , kwitnące astry i pogodny dzień po mglistym poranku musiały stać się inspiracją do dzisiejszego wpisu .Zabrałam się do pracy . Nakleiłam na dwie strony księgi podobne do siebie kartki z czasopism .Niepotrzebne napisy zasłoniłam prostokątami odciętymi z tych samych kartek ,dokleiłam kilka kropek i zasuszone liście octowca .Dziurkaczem wykroiłam jeszcze kilka kropek i układałam je w okręgi.Obie strony jeszcze lekko pokropiłam i na koniec przetarłam ich brzegi akrylem . Całość pokryłam matowym medium .
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru .

7 komentarzy:

  1. Grażynko - to jest po prostu cudowne. Bardzo optymistyczna i pełna jesiennych barw praca a przy tym pomysłowa - jak zawsze u Ciebie. Podziwiam kreatywność i moc włożonej pracy - zwłaszcza w tak misternie ułożone kropki w okręgach :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita kolorystyka wspaniałe oddałaś barwy jesieni,przepiękna praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wciąż królują ostre i głębokie czerwienie. Pogoda jednak nie sprzyja i nie ma się kiedy nimi nacieszyć. Wspaniały wpis Grażynko. Udało Ci się uchwycić równowagę pomiędzy drapieżnością kolorów i spokojem mandali - jestem pod wrażeniem pomysłu i wykonania.
    Ściskam Cię bardzo mocno :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis Grażynko. Typowo jesienne kolory, chociaż mandala jest nieco spokojniejsza. Gdy tylko zobaczyłam te zdjęcia nasunął mi się na myśl Meksyk:) Takie skojarzenie...
    Pozdrawiam Cie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! Misterna praca !!! Tyle kropek nakleić - to potrzeba naprawdę dużo czasu i skupienia. Pięknie to wygląda !!! A moja księga śpi. Mam zamiar ją obudzić - nie zdradzam więcej. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wpis! Cudowna kolorystyka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń