wtorek, 20 kwietnia 2021

Niespodzianka

Witam serdecznie .Jakiś czas temu zrobiłam dla Ewy karteczkę pamiątkową do Dziennika emerytki .Ewa w podziękowaniu za kartkę obdarowała mnie przepięknym albumem .Album jest prawdziwą perełką w mojej skromnej kolekcji tego typu prac .Jest cudowny , ozdobiony wspaniałymi grafikami , wykonany z niezwykłą starannością i precyzją .Nigdy wcześniej nie miałam szczęścia trzymać w swoich rękach takiej pracy więc byłam zachwycona i szczęśliwa .Dziękuję Ewuniu z całego serca za ten skarb. Przygotowałam kilka zdjęć a do poznania wszystkich zakamarków albumu zapraszam do Ewy
Dzisiaj cały dzień barwiłam papiery do kolejnego notesu .

8 komentarzy:

  1. Dziennik wyszedł super! I jakie piękne papiery stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Grażynko za ciepłe słowa. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z upominku.
    Papierki są ekstra, świetna kolorystyka.
    Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi się znowu zachce ,,dziennika śmieciowego,, to wykorzystam Twój sposób barwienia papierów ... podoba mi się :)
    Album, który od Ewy dostałaś jest fantastyczny. Mnie urzekła kolorystyka, uwielbiam od dzieciństwa połączenie czarnego z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pracę, marzy mi się taki dziennik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album, który dostałaś to prawdziwa perełka !!! Podziwiam pomysłowość autorki i precyzję wykonania, a i wyjątkowe w swojej barwie papiery.
    Widać, że i u Ciebie szykuje się kolejny niebanalny notes. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Album przepiekny w cudownyej kolorystyce, papierki zapowiadają kolejny fantastyczny notesik.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ten album jest wspaniały ale te barwione papiery też zapowiadają niesamowitą pracę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace tworzysz, cieszę się, że zapusalas sie do zabawy wielkanocnej, bedziesz nas wszystkich inspirować:)
    Twoj album jest przesliczny, chciałabym kiedyś zrobic taki, ale muszę się wiele nauczyć :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń