niedziela, 2 stycznia 2022

Na początek

Witam Was Kochani w nowym roku .Jest to nasze pierwsze spotkanie więc życzę, żeby ten rok był dobry , zdrowy i spokojny . Mam dzisiaj do pokazania pracę ,którą zrobiłam z moją mamą .Mój wkład pracy nie był wielki.Opowiedziałam tylko w trakcie naszych spotkań historię o dziewczynie ,która stała się inspiracją do powstania tego albumu i pocięcia papierów, które podarowałam mamie prawie 3 lata wcześniej .Czas spędzany przy pracy upływał nam bardzo miło ,jedyną niedogodnością jaką wspominam to picie kawy na stojąco bo wszystkie miejsca siedzące zajmowały tagusie i pocięte papiery .
Pomarańczowy odcień na brzegach kart to metaliczny blask miedzianej farby
W tym miejscu prawie brakło papieru -szeroka rama rozwiązała problem
Odchylona rama odsłania kolejną stronę
i kilka zbliżeń

7 komentarzy:

  1. Pomyślności w nowym roku!
    Przepiękna kolorystyka, wspaniale spędzony czas ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle kreatywny projekt. Piękny papier ubarwiony mediami i ubrany w koronki - cóż za romantyczny nastrój:) Zauważyłam też sporo ciekawych rozwiązań. Wypada mi pogratulować obu paniom bo wyszło fantastycznie. Przesyłam serdecznie uściski i życzenia szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Grażynko w Nowym Roku ! Album jak zawsze u Ciebie - przecudny i oryginalny. Aż dziwne, że nie jest tylko Twoim dziełem. Muszę Ci powiedzieć, że większość moich prac powstaje na stojąco, bo wszędzie są porozkładane papiery i przeróżne dodatki, a na biurku zawsze piętrzą się przydasie, które akurat będą potrzebne. Jeśli Ci to poprawi humor - to wiedz, że nie jesteś jedyną osobą, która zmuszona jest pić kawę na stojąco :)) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity jest efekt Waszej współpracy, album bardzo oryginalny urzekł mnie kolorystyką, wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny romantyczny i tajemniczy w swojej kolorystyce albumik. Czas spędzony przy tworzeniu z mamą bezcenny. Życzę zdrówka dla Was na cały 2022 rok.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie też wszystkiego dobrego w Nowym Roku, chociaz już styczeń się kończy. Twoim albumem jestem zachwycona! Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Wielkie brawa dla mamy i jej towarzyszki. Dobre towarzystwo sprzyja tworzeniu cudeniek, więc Twoja rola wcale nie była mała.
    Brak miejsca przy tworzeniu? To chyba żadna nowość i większość z nas zna tę sprawę z autopsji.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń