poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Drobiazgi

W kolejnym etapie zabawy u Małgosi chcę pokazać małe proste i bardzo skromne dekoracje wielkanocne .Jest to sznureczek łancuszek szydełkowy z dwoma chwostami do związania serwetki lub umocowania do niej wiosennego kwiatuszka .Zrobiłam maleńkie serweteczki pod kolorowe jajeczko lub do naszycia do serwety .Pokusiłam się też do wydziergania kwiatuszka z listeczkiem , którego można dowolnie układać w różnych miejscach zupełnie nie doczepiając na trwałe. Zrobiłam też szydełkową ramkę z kwiatuszkiem do mojego lekko śmieciowego dziennika do któreczgozamieszczę też wszystkie pokazane dzisiaj drobiazgi .

6 komentarzy:

  1. Urocze drobiazgi Grażynko. Szczególnie słodko wyglądają te małe serweteczki:)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne śliczności ! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko śliczne, ale i inspirujące - dają duże możliwości wykorzystania 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię łączenie różnych motywów i technik. Piękny drobiazg :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te drobiazgi które inspirują do stworzenia czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i delikatne droiazgi, a dziennik będzie pełen uroczych i niepowtarzalnych wklejanek.:)

    OdpowiedzUsuń