sobota, 30 czerwca 2012

Czerwcowe lato

Karteczka na wyzwanie czerwcowe Ukradnij coś z kuchni w blogu Silesian Craft
a także na wyzwanie5 Kuchnia pełna słońca w blogu Inspirujący Craftfun

W mojej pracy wykorzystałam zioła z mojej kuchni. Bukiet zdobią listki laurowe suszony koperek ziarenka ziela angielskiego i gorczycy.Karteczka pachnie czerwcowym latem.Jest pełna słońca ,a kolory które mnie zainspirowały wygrzały się na moim parapecie w wielkim słoiku z ogórkami małosolnymi.Brakowało mi tylko pomysłu jakiego typu okazja byłaby najlepsza na taką karteczkę.W ostatniej chwili pomyślałam ,że będzie to zaproszenie na ogórki małosolne dla osoby która je bardzo lubi a jednocześnie rekompensata gdyby ogórki nie wyszły.Kartka spełnia także wymogi na SP .Kokarda jest w dwóch kolorach,a stempelek podniosłam na kosteczkach do góry.Mam nadzieję że karteczka i Was zachęci do odwiedzenia kuchni i przygotowania czerwcowego ogórkowego specjału.Pozdrawiam serdecznie .
i jeszcze linkInspirujący Craftfun

4 komentarze:

  1. hahahah, zaproszenie na ogórki małosolne. DOBRE!!! Jeszcze mnie nikt tak oficjalnie na ogórasy nie zapraszał :)

    Dzięki za zgłoszenie swojej pracy, ale by brać udział w zabawie musisz wstawić link zwrotny do posta z wyzwaniem.
    Aby to zrobić -zaznacz myszką wybrany tekst, następnie kliknij w "LINK". wtedy wyskoczy ci okienko, do którego wkleisz adres naszego posta. :)

    Pozdrawiamy,
    DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Dziękuję za udział w craftfunowym wyzwaniu!

    P.S. Usunięcie weryfikacji słownej znacznie ułatwiłoby komentowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń