piątek, 18 stycznia 2013

Czy to jeszcze sen

Po ciężkim tygodniu nocnych zmian obudziłam się póżnym popołudniem.Przetarłam oczy ,spojrzałam w okno i oniemiałam z zachwytu.Muszę koniecznie ,koniecznie podzielić się z Wami moim widokiem,pomyślałam wybiegając z domu z aparatem w ręku.

Wbiegłam do ogrodu i skierowałam aparat na budkę dla ptaszków
Spojrzałam na ośnieżone świerki

I objęłam wzrokiem skarpę

Usłyszałam echo własnych myśli.Jaki ten świat jest piękny!Czy mam rację?
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za to, że do mnie zaglądacie.

5 komentarzy:

  1. Witaj Grażynko. W końcu mamy piękną zimę. U nas tak wygląda już ponad tydzień, zdążyło nas już nieźle zasypać. Pozdrawiam zimowo i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna zima u Ciebie....
    u mnie taka sama...

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudnie - uwielbiam taką zimę. Cicho, biało i puchato...pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj masz rację, Świat jest piękny, tylko my musimy nauczyć się to dostrzegać i nie niszczyć! cudne czapy w ogrodzie, u mnie ta samo, czyż to nie jest piękne:) pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń