niedziela, 27 grudnia 2015

Niespodzianki

W dalszym ciągu pod wpływem magii świąt witam Was kochani bardzo serdecznie.Dzisiaj pokaże bardzo miłe niespodzianki , które cieszyły i uradowały moje serce. Pierwsza dotarła do mnie prześliczna karteczka od EwyW czasie świąt zdobiła maleńki stoliczek w pobliżu choinki więc często mogłam zatrzymać wzrok na cudownym obrazku .
Spotkała mnie jeszcze jedna jedna niespodzianka , której się zupełnie nie spodziewałam.Pana z przesyłką wysyłałam do sąsiada tłumacząc , że właśnie obok najczęściej zamawiana jest pizza ,bo tak wyglądało pudełeczko.Po sprawdzeniu jeszcze raz adresu przyjęłam przesyłkę od Joasi . W środku była prześliczna karteczka i album .Moja radość była ogromna.Nie ukrywałam jej skakałam jak małe dziecko , cieszyłam się i wielokrotnie przeglądałam
ozdobione strony albumu .
Bardzo Wam dziękuje.Sprawiłyście mi ogromną radość i długo jeszcze oczarowana waszymi pracami będę wspominać te chwile .

Jeszcze kilka szydełkowych gwiazdek gwiazdek
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczoru .

3 komentarze:

  1. Miło mi Grażynko, że karteczka Ci się spodobała. Dziękuję również za Twoją karteczkę i serdeczne życzenia.
    Album jest prześliczny!
    Przesyłam poświąteczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś cudne prezenty, niespodzianki zawsze cieszą i jakże miło jest obdarowywać i być obdarowywanym prezentami płynącymi prosto z serca. Pięknie !:)

    OdpowiedzUsuń