piątek, 19 sierpnia 2016

Tajemniczy ogród

Witajcie kochani .
Dzisiaj będzie więcej zdjęć i troszkę czytania .Zapraszam do ogrodu

na ławeczkę w cieniu jabłoni .

Z radością przedstawiam moją jedną z najmilszych prac ,które ostatnio wykonywałam .
Kolejny raz zmierzyłam się z wytycznymi podyktowanymi przez Ewę .Tajemniczy ogród -tak brzmiał temat.Praca powinna być zrobiona na bazie starej książki w intensywnych kolorach , a wycięty środek może być tylko ozdabiany papierem .
Zaraz po zapoznaniu się z wymogami wybrałam książkę i zrobiłam dość prosty szkic .


Zaczęłam wycinać .Okazało się ,że mała książeczka nie pomieści wszystkich detali .Zmieniłam więc książkę.Kolejny raz wycinam i wycinam.Teraz było znacznie lepiej. Ten etap pracy podobał mi się bardzo.Powiem nieskromnie , ze byłam dumna z siebie i zaskoczona wypukłościami .

Przyszedł czas na intensywny kolor .Tego bałam się najbardziej .Pomalowałam cały środek rozcieńczonymi farbami akrylowymi .Powstał
zamazany obraz ogrodu .Pomalowałam więc kolejny raz .
Czy jest tajemniczy?
Wyrażnie splątane konary drzew , stara dziupla , fragment muru i nadciągająca burza przywiała nutkę tajemniczości .
To tu w ogrodzie rodzi się wiele pytań i tajemnic .Co widziały stare drzewa ?
Co przyniesie wiatr ,kolejna pora roku ?Czy ptaszki w dziupli dochowają się potomstwa ?Co zaplącze się w utkaną nocą pajęczynę,
co skrywa mgła ?Co się ukrywa w trawie , jakie będzie lato i w końcu czy ogród zdoła przetrwać zimę i obudzić się wiosną ?
Myślę ,że nie poznane są tajemnice ogrodu .Interpretację pozostawiam jednak kochani Wam.


Z ogromną radością zapraszam do innego ogrodu .Tu wyjątkowo ominę niezliczoną ilość przymiotników jakie rodzą się w myślach Nigdy nie przypuszczałam ,że doczekam takiej chwili i otworzę tak piękną księgę .Niesamowita interpretacja.Zapraszam do Ewy Ja już chwileczkę zerkałam na przepiękne
przygotowane zdjęcia .

8 komentarzy:

  1. Podziwiałam już Twoją pracę na blogu u Ewuni, jest fantastyczna. Aż mi słów zabrakło jak je zobaczyłam. Jesteście niesamowite kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ogród Grażynko jest tajemniczy i zagadkowy. Wnętrze pięknie wyeksponowałaś intensywnymi kolorami. Dziękuję, że zechciałaś się podjąć tego wyzwania. Twoja książka będzie dla mnie drogocenną pamiątką. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wspaniale sprostałaś wyzwaniu. Piękny ten tajemniczy ogród w tych intensywnych kolorach. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę ! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pracy! Jest bardzo twórcza i artystyczna, wspaniała robota. Siedzę i podziwiam :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród przepiękny i naprawdę tajemniczy! Cudowna, zachwycająca praca!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ogladać efekty waszych prywatnych wyzwań
    zawsze jest co podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń