niedziela, 11 marca 2018

Paseczkowe nowości

Witam W marcu w zabawie u Ani obowiązuje nowa technika Iris Folding Pierwszy raz na moich kartach pojawiły się układane w odpowiedniej kolejności paseczki . Zadanie nie było trudne , przy pomocy wzorów i odrobinie uwagi dość szybko udało się uzyskać ciekawy efekt . W pierwszej kolejności przygotowałam kartkę z bombką . Brakowało mi troszkę romantycznej nutki ,koronek i kwiatków . Drugą kartę postanowiłam wykonać inaczej . Nową technikę , a raczej dużą ilość ostrych kątów starałam się jakoś poskromić .Dodałam szydełkową koronkę , więcej kwiatów i wstążek ,tło ubarwiłam akrylami .

20 komentarzy:

  1. Prześliczne! Technika ta sama, ale każda kartka inna - obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo różne ale obie niezwykle efektowne. Ta technika daje mnóstwo ciekawych możliwości, świetnie ją wykorzystałaś.
    Miłego tygodnia Grażynko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Technika należy do bardzo ciekawych a u Ciebie po raz pierwszy widzę pomysł na wykorzystanie jej w sposób przestrzenny - kartka w kształcie jajka jest fantastyczna. Grażynko - brawo za pomysł i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są przesliczne i ciekawie wykonane.Ta w kształcie jajka jest super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba . Kartki są cudowne , zwłaszcza to romantyczne jajo . Świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Jajo przyciąga wzrok ale i niebieska bombka jest ciekawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zrobiłaś karteczki, bardzo delikatne, takie lubię najbardziej. Bardzo ciekawa technika ten iris folding:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle efektownie to wygląda !!! Prawdziwe cuda tworzysz Grażynko ! Miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta technika jest bardzo ciekawa - rzadko widzę tak wykonane kartki! Mi się podoba:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER, jestem pod wrażeniem, bo mnie ta technika jakoś nie "wchodzi". Twoje prace są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDNE !!!
    Obydwie choć różne,są jednakowo piękne :)
    Podziwiam :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażynko piękne kartki i bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki,bardzo mi się podoba dobór kolorów w obu

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki, a jajko rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie karteczki piękne! Pierwsza taka delikatna, romantyczna. Druga zachwyca kolorami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń