sobota, 22 września 2018

Po urlopie

Witam Was bardzo serdecznie po długiej przerwie .Wracam bardzo stęskniona .Dziękuję , że podczas mojej nieobecności odwiedzałyście mój blog .W imieniu mojej mamy i swoim dziękuję za wszystkie miłe słowa zostawione pod ostatnimi postami .Pomalutku i ja nadrobię zaległości i poznam Wasze cudowne prace .Dzisiaj chcę pokazać kolejny komplecik ślubny , który udało się dokończyć przed wyjazdem .Miałam jeszcze kilka pomysłów ale papierków zabrać ze sobą raczej się nie dało .
Zapakowałam za to szydełko ,kordonek ,kilka schematów z wzorkami i oczywiście wędkę . Do małej torby idealnie mieściła się bezcenna pamiątka ,prezent urodzinowy od Ewuni ,z którym rozstawać się nie chciałam , a czas urlopu w spokojnej okolicy i bezwietrzne dni to idealna okazja by nacieszyć się do woli najpiękniejszym journalem jaki mogłam sobie wymarzyć i wyobrazić .
Jeszcze kilka zdjęć ,które część z Was pewnie pamięta i widziała u Ewy
Jeszcze raz bardzo dziękuję Ewuniu . W okolicy wypatrzyłam rudowłosą piękność -może Aniu dla uratowanego Wiewiórka ?
Urlop bardzo się udał , dopisała pogoda i czas wracać do codziennych spraw . Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo .

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz Grażynko jak mi miło, że ten journal jest Ci tak bliski :))) Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa. Cieszę się, że miałaś udany urlop i czas na wypoczynek w tak pięknej scenerii.
    Ślubny komplecik jest przepiękny choć jestem trochę zaskoczona (pozytywnie) odważną kolorystyką. Jestem zachwycona efektem!
    Mocno Cię ściskam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka, komplet bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo elegancki zestaw, a journal przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, piękne zestawienie kolorów! A journal -po prostu cudo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka ślubna jest piękna ! Podobają mi się kwiatki. Journal od Ewy - jest jak galeria sztuki !!! Oczu oderwać nie mogę... cudny !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really so gorgeous your wedding card Grazyna !! Lovely colours and details.
    Your pages are simplely wonderful, inspiring and creative!!Great Artworks!!
    I wish you a very nice day, hugs, Caty

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplecik!!! Przepiękny journal!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń