niedziela, 21 lutego 2021

Razem jest piękniej

Witam.Otwieram księgę i patrzę na kolejny wpis .Wpis obrazuje moje myśli i moje odczucia w trakcie prac nad wspólnym projetem z Ewą .Dziękuję Ewuniu ,że się zgodziłaś i tak cudownie wypełniasz karty własnej księgi i za to ,że mogę obok tak wszchstronnie utalentowanej osoby poznawać nowe drogi jakie otwiera świat journali .Dziękuję ,że jesteś bo razem jest piękniej !Wpis dedykuję także wszystkim tym którzy odwiedzali skromne progi mojego bloga .Bo razem jest piękniej i razem można więcej !Wczoraj jak już pewnie wiecie uleciały moje ostatnie posty .Pojawił się smutek,strata jest nieodwracalna i nie chodzi mi tylko o moje foteczki ale o czas ,o pamiątkę chwil,które spędziłam razem z Wami .Utraciłam też Wasze komentarze ale one nie poszły na marne .One zatrzymały się w moim sercu ,dały radość wsparcie i motywację .Dziękuję Wam za to z całego serca bo razem jest piękniej i razem można znacznie więcej .Wiele się od Was uczę ,przekonałam się ,że jednak ten wirtualny blogowy świat nie jest taki oby ,chętnie tu zaglądam i tęsknię gdy w swoich szponach zatrzymuje mnie czas .Dziękuję Wam wszystkim za to ,że tworzycie ,że moge podziwiać tyle cudownych prac ,które pochodzą z pasji i Waszych serc ,które są wytworem ludzkich rąk .Razem jest piękniej i ja to wiem !
Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie i nim pierwsze promienie słońca zajrzały do okien ja miałam już karteczkę.

6 komentarzy:

  1. Grażynko karteczka jest przeurocza a wpis jest cudowny bo na prawdę "Razem jest piękniej". Serdeczne uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.Wyobraziłam sobie prowadzenie tej księgi jako taniec .Każdy wpis to pewna figura przekazująca mniej lub bardziej emocje w bardzo różny sposób.Pojawianie się wpisów jest nieregularne i ma jakiś rytm ,powtarzając zdania pisząc tekst starałam się to zachować .Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękną scenę stworzyłaś - klimat jak z teatru. Karteczka prześliczna, widać, że słoneczko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpieszczasz mnie Grażynko swoimi słowami i jest mi ogromnie miło:) Pamiętam jednak początki naszych wspólnych projektów i to Ty byłaś pomysłodawczynią. Porwałaś mnie do swojego świata i poniekąd trwam tam do dzisiaj. Journal był dla mnie tylko hasłem, dziś to ważna część moich prac. Tak więc i ja Ci dziękuję z całego serca. Napisałam na Twojej karcie słowa: "wzajemna inspiracja" bo właśnie tak jest. Razem jest piękniej:))) Wpis jest niesamowity, w klimacie albumu który od Ciebie dostałam. Kocham taniec i emocje jakich dostarcza, na Twoich kartach pięknie to widać. Karteczka choć śliczna pozostaje trochę w cieniu tych stron. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Was Obie. Ewa tworzy księgę i Ty Grażynko. Każda inaczej, ale obie robicie to pięknie i z sercem. Twój wpis jest taki lekki, chociaż tło ciemne, atłasowe. Jak na scenie, taniec i kurtyna. Masz rację Grażynko, razem jest zawsze lepiej...pod każdym względem. Cudownie jest razem tańczyć przez życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wpis! Dla mnie troszkę tajemniczy, niespotykany. Ale rzeczywiście masz rację; razem jest piękniej, lepiej i uczuciowo bardziej bogato. Razem można się wspierać, inspirować, kierować swoje kroki wciąż do przodu. Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń