środa, 28 kwietnia 2021

Podarunek

Kilka dni temu dotarła do mnie kolejna bardzo miła niespodzianka .W podziękowaniu za karteczkę urodzinową dla Agnieszki otrzymałam cudowny ,misternie wykonany z papierowych zagianych kwadracików koszyczek .Były też słodkości , serwetka z ludowym nadrukiem i piękny kubeczek z kwiatami . Bardzo go lubię i teraz gdy siadam do papierków zawsze mam w nim herbatkę .Karteczkę ,którą wysłałam i zakładkę do książki można zobaczyć u Beatki
Dziękuję z całego serca Agnieszce i Beatce za podarunek , który bardzo mnie wzruszył i uradował . U mnie kolejne dylematy .Kleję mini albumik 10 cm na 17 cm z dwustronnych papierów na bazie bardzo zniszczonej i potarganej książeczki . Wklejam ,zamieniam ,wydzieram
Dziur i stron do góry nogami z powodu ograniczonej ilości właściwego papieru jest dość dużo -trzeba coś wymyślić Lewych stron klejonych z przypadku bo prawa była ładniejsza też jest kilka-trzeba zebrać to w całość Zielony pasek ,który nakleiłam sterczy jak słup i kratki za bardzo w oczach migają -trzeba poprawić Nakleiłam zasuszone listeczki -trzeba dokleić więcej I trzeba się brać za pracę ,żeby coś wyszło .
Notes w błękitach w suszrce po drobnych końcowych dopieszczeniach wgram zdjęcia . Album na 35 rocznicę ślubu zrobiony w 50% -jeszcze czas niech czeka na wenę W księdze jest jeszcze puste miejsce na 6 wpisów -mam kilka pomysłów Zapisałam się na zabawę na którą w ubiegłam roku zabrakło odwagi-teraz jest kolejna edycja i kolejna szansa Będę robić albumik .

4 komentarze:

  1. Sporo się dzieje u Ciebie Grażynko:) Albumik zapowiada się ciekawie. Jest jeszcze trochę miejsca do zagospodarowania ale jestem pewna, że coś wymyślisz.
    Śliczny prezent dostałaś! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominki zawsze są miłe sercu.....a album na pewno będzie piękny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszymy się,że podarunek sprawił radość w tak trudnym czasie Album zapowiada się obiecująco!!
    Pocztówkę dostałam😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent, a album na pewno będzie wspaniały bo Twoje albumy to idealne połączenie różnych technik jak i materiałów, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń