czwartek, 31 marca 2022

Ozdobny pas -bordiura

W kolejnym etapie zabay u Małgosi ozdobiłam stronę w albumiku .Jest to ozdobny pas przyklejony w górnej i dolnej części do kartki za którym można ukryć drobne notatki , dodatkowe kartki lub grafiki .
W albumikiu ozdobiłam też kilka innych stron .
Tu strony ozdabia kieszeń z mojego płaskiego wianuszka . Podkleiłam wianuszek pergaminem .
Marzec to ostatni miesiąc naszych spotkań w zabawie .Dziękuję Małgosiu za trud i czas jaki poświęciłaś na przygotowanie i prowadzenie zabawy .Dziękuję wszystkim koleżankom za możliwość podziwiania tylu przepięknych prac .Wszystkim uczestnikom zabawy i Wszystkim ,którzy nas odwiedzali i motywowali pięknymi komentarzami życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych.

4 komentarze:

  1. Śliczny albumik stworzyłaś Grażynko, zachwyca delikatnością i ciekawymi rozwiązaniami na stronach. Dziękuję za życzenia i wzajemnie - spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie subtelne zdobienia, bardzo elegancki album. Życzę Ci spokojnych Świąt, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i delikatnie. Lubię takie ozdoby i ten subtelny kolor. Uroczo się prezentują. Pozdrawiam serdecznie.
    Grażynko i ja Tobie i Twoim bliskim życzę szczęśliwych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażynko cudowne są te strony albumiku. Delkatne w kolorach, misternie wykończone drobne szczególiki ozdób.Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych, spokojnych Świąt Wielkanocnych.:)

    OdpowiedzUsuń