sobota, 23 lutego 2013

Oklejania ciąg dalszy

Nowe wyzwanie w Szufladzie to praca z oklejaniem. Ja ozdobiłam puszkę po karmie dla zwierząt,a że marudziłam na brak puszek to moja rodzina zaopatrzyła mnie w kolejne jeszcze po ananasach,groszku ,kukurydzy i fasolce.Zastanawiam się tylko czy aby nie po to by mieć mnie z głowy na dobre kilka godzin.Tak czy inaczej z odrobiną dopingu powstała puszka do przechowywania kwiatków
.





Zastosowane materiały to koronki,bandaż,herbata do barwienia,pasek tkaniny bawełnianej,guzik,papierowe różyczki i obrazek znaleziony u Magic Moonlight Free Images
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczorku.

6 komentarzy:

  1. Piękna praca :) Mam nadzieję i trzymam kciuki by została doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napracowałaś się, ale wyszło pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna, prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna , taka w moim ulubionym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna , nowa szata zmieniła puszkę w cudeńko dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń