niedziela, 19 stycznia 2014

Podusie

Dwie podusie przygotowane na nadejście cieplejszych dni.Troszkę cieplejszych bo pogoda i tak nas rozpieszcza.Zrobiłam je z myślą o odpoczynku w ogrodzie.Zgłaszam na wyzwanie ART -PIASKOWNICY , które dotyczy właśnie poszewek.
Poszewki uszyłam z lnianej tkaniny , naszyłam serwetkę i dorobiłam kilka kwiatów. Właściwie ,żeby powiedzieć prawdę narobiłam ich dużo i gdy brakło miejsca na ich naszywanie na pierwszej poszewce to przeniosłam się na drugą i naszyłam kwiatowy pasek na zeszyte do siebie odwrotnie koronki. Do jednej dolnej strony dorobiłam frędzelki.

Pozdrawiam serdecznie,dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo.

10 komentarzy:

  1. niesamowite są, jak będę się urządzała kiedyś, to składam zamówienie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wytwory! Talent w łapkach masz niezaprzeczalnie. Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Na odpoczynek w ogrodzie jednak trzeba jeszcze poczekać i obawiam się że dość długo. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie czekała na letni odpoczynek i zabrała te podusie do salonu :)))
    Cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne- bardzo stylowe-uwielbiam poduchy- a takie to nawet bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko przepiękne.....
    chyba od małpuję, mogę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo dziękuję i oczywiście chętnie zobaczę Twoje podusie .

      Usuń