niedziela, 26 stycznia 2014

W różanym ogrodzie

Mapka i wyzwanie Goscrap przyczyniło się do moich kolejnych zmagań z większym formatem . Mapka zachęciła mnie do wykonania scrapa. Wybrałam zdjęcie i dopasowałam do niego kilka mniejszych kwadratów,aby uzyskać schemat mapki.Wiedziałam ,że będzie to okienko.Fioletową futrynę uniosłam na kosteczkach ozdobiłam kwiatami i dokleiłam
kilka cegiełek ,a na nich ćwiczyłam pryskanie farbkami.Przyznam się,że to doświadczenie najbardziej mi się spodobało i popchnęło do dalszego mazania cegieł i brzegów kartki.Zabawa była świetna,gorzej z efektem końcowym , ale nad tym jak pewnie wszyscy wiemy trzeba troszkę popracować.
Efekt pryskania
Praca zawiera perełki warstwy i motyle więc zgłaszam na

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #13

7 komentarzy:

  1. Śliczna praca Grażynko. Dopiero na zbliżeniu widać te wszystkie "smaczki" i detale. Efekt jest niezwykły, powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, kolory takie jak lubię:) i ta faktura muru....bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy scrap :) Świetnie sobie poradziłaś w tych zmaganiach z dużą formą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki :-) sam środek słonecznego lata...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się, że dzięki wyzwaniu zmierzyłaś się z nową formą - efekt fantastyczny, pięknie zatrzymane wspomnienie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT GOscrap :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń