niedziela, 1 października 2017

Klimat i czas

Witam Kolejny wpis do księgi to miejsce i czas na czytanie książek . Jaki jest to czas ? Myślę , że dla większości z nas jest bardzo podobny . Czytamy gdziekolwiek i kiedykolwiek wszędzie tam gdzie uda się zaoszczędzić lub ukraść cenną chwilę . W obecnych , pędzących czasach dla ludzi pracujących , kobiet opiekujących się dziećmi i mających jeszcze inne pasje czas na czytanie staje się czasem luksusu . Luksus do ,którego dążymy ,wypatrujemy i podkradamy wszędzie tam gdzie jeszcze jest to możliwe . Luksus czyli czas w miłym nastroju przy dziennym świetle w wygodnym miejscu i to bez limitu . Zapraszam do mojego kolejnego wpisu .
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego słonecznego dnia .

9 komentarzy:

  1. To się nazywa wyczucie chwili! Podoba mi się skojarzenie z luksusem, rzeczywiście czasem taka chwila z książką to czas bezcenny. Bardzo wyrazisty i bezpośredni przekaz, do tego ciekawa kompozycja - podoba mi się ta interpretacja. W przeciwieństwie do mojej wprowadza spokój i zdecydowanie zachęca do czytania.
    Przesyłam cieplutkie uściski :)
    Ps: dziękuję za link!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wpis, pełen trafnych myśli i spostrzeżeń zamkniętych w tym skojarzeniu luksusu - w dzisiejszym, rozpędzonym świecie, naładowanym po brzegi sprawami dnia codziennego, taka chwila tylko dla siebie, dla swojej duszy, ciała i umysłu jest rzeczywiście dużym luksusem. Brawo Grażynko, wpis jest super :-) Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknego tygodnia i czasu na luksus :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful page, Grazyna. I love the great scene, the pretty pink colours, the butterflies, the cup and the amazing background. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wpis Kochana, lubię Twoje prace które mają znaczenie i można je interpretować. CUdownie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wpis!!!Tworzysz cudowne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis.Jestem zauroczona Twoja pracą. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, wręcz luksusowa praca :-))

    OdpowiedzUsuń