niedziela, 12 listopada 2017

Paulo Coelho

Witam. ,,Bo w oczach tkwi siła duszy'' Paulo Coelho to temat kolejnego wpisu do księgi . Wybrałam go z listy tematów , które przygotowała Ewa . Podobał mi się tak bardzo , że na chwilę odłożyłam moje tematy przeznaczone jeszcze na ten rok . W tym wpisie uczyłam się nowej techniki . Za pomocą białego sprayu przeniosłam kolorowe grafiki z gazet . Transfer ozdobiłam resztkami tapet i koronek . Dokleiłam znaleziony tekst z gazety i kolorowe motyle z serwetki papierowej . Zapraszam do zdjęć .
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia .

8 komentarzy:

  1. Piękna interpretacja Grażynko! Oko wyszło magicznie, jest w nim niezwykła głębia. Świetnie też wygląda rozmyta postać - znakomity efekt. Dzięki wyeksponowaniu koronkowych struktur wpis zyskał trójwymiarowość i perspektywę. Tekst dopełnia obraz. Gratuluję Ci pomysłu i wykonania.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca!!! Pięknie się prezentuje!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wpis, znakomita interpretacja i wszystkie detale bardzo pomysłowo zestawione. Wszystko tu ze sobą pasuje i współgra, jest bardzo trafnie przekazane odbiorcy. Super! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, podziwiam Twój talent! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca, wszystkie elementy idealnie do siebie pasują bardzo mi się podoba Twoja interpretacja.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna strona w artjournalu !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń