sobota, 25 listopada 2017

Pismo, druk ,litera

Witam Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. W mojej księdze pozostało jeszcze kilka tematów zaplanowanych na ten rok , żeby zdążyć muszę mocno przyspieszyć kroku. Dzisiaj kolejny temat czyli rodzaj pisma . Pismo to rząd znaków za pomocą których możemy się porozumiewać . Ich dobór ,kolor ,wielkość i kształt to wiele informacji i możliwości .Pomyślałam ,że jest to przysłowiowa kropka nad i ponieważ odpowiednie dobranie liter stanowi dopełnienie lub wykończenie całości. Pismo drukowane może być bardzo różne ale takie jedyne i niepowtarzalne jest pismo odręczne . Po kilku napisanych zdaniach potrafimy bezbłędnie stwierdzić kto je napisał i ta mała kropeczka staje się wtedy jeszcze bardziej ważna . Zdjęcia wyszły lekko zamglone ,cały dzień kropiło ale zwłaszcza te moje odręczne bazgrołki powinno się udać odczytać .
Pozdrawiam serdecznie dziękuję za odwiedziny i życzę miłej niedzieli .

14 komentarzy:

  1. Twoja księga jest cudowna, podziwiam jak pięknie zagospodarowujesz przestrzeń, te śliczne koronki i sentencje tworzą piękną rzecz! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa z tą kropką, ja najczęściej zamiast kropki robię małe kółeczko :)
    Pismo to był jeden z trudniejszych tematów choć z pozoru bardzo oczywisty. Podoba mi się Grażynko Twoja interpretacja i pomysł. Strony są niezwykle urokliwe, zachwycają delikatnością. Odręczne pismo jest rzeczywiście taką "kropką nad i". To wspaniały wpis. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Twoje graficzne interpretacje, wspaniały wpis. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie. Z dużą uwagą oglądam strony księgi. Znajduję tu ciekawy, artystycznie piękny, urokliwy wręcz świat . Świat Twoich poczynań. Ale nie tylko księga mnie zaciekawiła. Znajduję w Tobie wiele talentów. Dziewiarskie są bardzo ładne. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Zostając pod miłym wrażeniem i z wieloma refleksjami , zostanę tu na dłużej. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wpis!!! Super to wszystko razem wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wpis !!! A może byś tak zrobiła jakieś wyzwanie na przyszły rok i co miesiąc jakiś cytat do interpretacji ? Ja bym się od razu zapisała na to, bo w ten sposób zmobilizowałabym się do odkurzenia mojego art journala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna księga!!! Wspaniały wpis!! Bardzo mi się to podoba!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od lat współpracuję z www.ccsdruk.pl, Nasza współpraca odbywa się bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja polecam www.ccsdruk.pl. To firma, która ma kompleksową ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie w moim przypadku bardzo dużo rzeczy zlecam drukarni internetowej i to właśnie w przypadku materiałów promocyjnych czy druków użytkowych. Jednak jak niedawno czytałam w http://www.najlepszemedia.pl/na-czym-polega-usluga-direct-mailing/ to całkiem zaciekawiła mnie usługa Direct Mailing.

    OdpowiedzUsuń