piątek, 1 grudnia 2017

Uczucie

Witam Po moich romantycznych wpisach przyszedł czas na coś pół żartem pół serio . To co widać to nie jest autostrada ani statek . Niebieska strzałka to faktycznie informacyjny znak drogowy , a okrągłe okienko to okno widokowe stosowane w sztuce ogrodowej dla zwiększenia powierzchni i czasami ciekawości . Dobrze jest widzieć czasem fragment ,a dopiero potem resztę - w odwrotnej kolejności nie jest to już takie ciekawe . Jak to się ma czytania ? Zdarzyło mi się kiedyś przeczytać początek książki i nieoczekiwanie zjadła mnie ciekawość .Poradziłam sobie i przeczytałam zakończenie . Lekko uspokojona odszukałam wcześniejsze strony i doczytałam środek . Nie było to już miłe uczucie bo ciekawość podczas czytania to droga tylko w jedną stronę . Wpis wykonałam przy pomocy wyciętych fragmentów z kolorowych gazet . Barwniki wyciskałam z kawałów bibuły marszczonej umoczonej w wodzie . Myślę ,że moja zawiła droga trzyma się tematu i żadna z tych trzech pań nie cofnie się już więcej ani o jeden krok .
Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa .Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia .

4 komentarze:

  1. Fajny wpis, bardzo lubię Twoje nowatorskie techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś dotąd nie pomyślałam o ciekawości jak o uczuciu. Bardzo ciekawe skojarzenie i świetna interpretacja graficzna. Podoba mi się pomysł z okienkiem i z zaplątaną nitką jednak ta niebieska strzałka bardzo kusi żeby pójść na skróty :)
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń