niedziela, 31 grudnia 2017

Koniec roku

Witam To już ostatni post w 2017 . W nadchodzącym Nowym Roku życzę szczęścia ,radości i powodzenia .Niech się spełnią marzenia ,realizują plany, i najważniejsze spotykajmy się za rok zdrowi . Na zakończenie jeszcze kilka miłych wspomnień z ostatnich dni przed świętami .Pragnę podziękować za cudowne prezenty , które otrzymałam od Ewuni .Ewa obdarowała mnie przepiękną deseczką z aniołkiem .Na zdjęciach widać jeszcze jeden prezent. Pudełeczko z bombką to to podarunek dla mojej mamusi przesłany na mój adres .Ubrałam się więc i pobiegłam przekazać prezent . Mama poznała przez przezroczysty celofan autora pięknych dekoracji , ale przez sekundę nie pomyślała ,że może to być dla niej .Po przeczytaniu dołączonego bileciku pojawiło się miłe zaskoczenie podziw i łzy wzruszenia .Ewuniu dziękuję z całego serca za piękne podarowane z wielkim sercem prezenty .

8 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję Grażynko Tobie i Twojej mamusi za te wszystkie wzruszenia, których doświadczyłam i nadal doświadczam bo dopiero teraz mam czas na spokojne "czytanie" księgi.
    Całej Twojej rodzinie życzę zdrowia, szczęścia i wielu radosnych niespodzianek. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty:) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i samych takich miłych niespodzianek. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty !!! Wyobrażam sobie jak przejęta musiała być Twoja mama. Taki prezent od serca zrobiony przez kogoś własnymi rękoma naprawdę wiele znaczy. To nie to samo, co kupiony w sklepie drobiazg.
    Pomyślności w Nowym Roku !!! Niech będzie w tym roku wiele powodów do radości i niech zdrowie Tobie dopisuje ! Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne prezenty jestem pod wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!!!!! Happy New Year, my friend.

    OdpowiedzUsuń