sobota, 13 stycznia 2018

Gatunek papieru

Witam Pierwszy post w tym roku to oczywiście wpis do księgi . Dzisiejszy temat to rodzaj papieru .Papier towarzyszy nam codziennie , trudno wybrać ten jedyny i najważniejszy. W mojej księdze pojawiło się dużo różnych papierków . Są to papierowe serwetki , pergamin ,kawałki drukowanej kartki , fragment ulotki ,grubszy papier z pudełeczka /zawijaski / cieniutka bibułka i papier skrapowy .Różne papiery to ogromne możliwości ,to kreatywność , radość , tworzenie i miło spędzony czas , ale czasem ich posiadanie to tylko jedyny życiowy cel.Jaki więc papier wybrać ? Odpowiedz jest prosta .Każdy ma własna melodię ,czymś innym się kieruje i co innego mu w duszy gra , ważne jest tylko by trafić na papier ,który posiada moc by zatrzymać się przy nim na dłużej . Myślę ,że w tym wpisie każdy odnajdzie coś dla siebie . Ja wybieram papierki , które można moczyć ,kleić i gnieść, a moje oczy śmieją się najczęściej do tych z kwiatowymi wzorami .
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis Grażynko. masz rację, że każdy wybierze dla siebie to co najbardziej lubi. Podobają mi się kolory wpisu, mogę powiedzieć, że są wiosenne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantycznie, różnorodność i możliwość wyboru jest najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful page! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu się dzieje!!! Zachwyca mnie różnorodność papieru i możliwości jakie daje. Uwielbiam zbierać różne skrawki z rzeczy potencjalnie nieprzydatnych i często się nimi inspiruję. To za każdym razem jest inna melodia. Piękny wpis Grażynko, bardzo mi bliski zarówno w formie jak i w treści.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna strona w journalu !!! Podobają mi się kolory pastelowe, użycie koronki i różnych ścinków. Podziwiam Twoje wpisy do księgi ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to opisałaś, wspaniale zilustrowałaś wpis. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja, pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wpis!!!Bardzo mi się podoba i te piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń