poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Kwiecień u Ani

Witam Piękna pogoda i wiosenne prace w ogrodzie skutecznie trzymały mnie z dala od komputera .Nazbierało się wiele odkładanych prac ,które teraz koniecznie musiałam uporządkować . Palce z odciskami od sekatora ,podrapane berberysami i prawie całe zdrętwiałe od ogrodowego przemeblowania prawie wcale nie chciały już dotykać papieru . Postanowiłam sobie jednak na początku roku ,że dwie karteczki dla Ani powinno się udać przygotować . W ostatniej chwili z wytycznych wybrałam pierwszą linię- cyfra , motyl i bialy .
Kolejny zestaw to kremowy ,prostokąt i biały
Umieszczone lekko po ukosie napisy poprawiłam ,ale nie udało się już zrobić kolejnych zdjęć . Proszę o lekkie pochylenie głowy na bok , uśmiech i przymknięcie oka na kilka niedociągnięć . Pozdrawiam serdecznie .

9 komentarzy:

  1. Zgodnie z instrukcją pochylam głowę i się uśmiecham ;) - piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za mobilizację , tym bardziej że obie kartki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię ukośne napisy :) Bardzo udane prace Grażynko, ślicznie się prezentują. Ja też walczę w ogrodzie - jest mnóstwo pracy, piękna pogoda i kilka wolnych dni.
    Mocno ściskam i życzę Ci udanej majówki!
    Ps: Opublikowałam już już zestaw nr 1, jak znajdziesz chwilkę to rzuć okiem bo jestem ciekawa Twojej opinii. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki !Też czasem przyklejam napisy ukośnie ,uważam że dodają dynamiki kompozycji :-) Oczywiście bardziej podoba się mi fioletowa ,bo bardzo lubię taką kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są przepiękne !!! Podziwiam papierowe kwiatki i czcionkę użytą w dedykacji. Miałam kiedyś taką ładną czcionkę w paint, ale teraz jest ona nieaktywna -niestety. Nie wiem, co się porobiło? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko jak dobrze że powstały te kartki są cudowne i podoba mi się w nich wszystko.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej majówki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki.Delikatne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu nie ma niedociągnięć - kreatywnie myślący nigdy ich nie dostrzega ;-) Prześliczne karteczki z głową prostą czy pochyloną podobają mi się tak samo czyli - bardzo !!! Pozdrawiam wiosennie Grażynko i bardzo dziękuję za miłe odwiedzinki u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze i zachwycające karteczki:)

    OdpowiedzUsuń