wtorek, 1 maja 2018

Wiosenny pranek

Witam Was cieplutko Wspominałam w poprzednim poście o pracy w ogrodzie .Faktycznie spędziłam prawie cały kwiecień na jego uporządkowaniu . Wiele krzewów wymagało cięcia ,wszędzie pokazywały się chwasty ,a trawa zasłaniała kwiaty .Zmieniłam też żywopłot z ligustra na znacznie wolniej rosnące bukszpany .Wiosna to najbardziej intensywna praca , ale też i najbardziej soczysta zieleń zwłaszcza o poranku przy pierwszych promieniach słońca .Dzisiaj korzystając z wolnego czasu udało mi się utrwalić kilka pięknych chwil budzącej się wiosny .
.

18 komentarzy:

  1. Pięknie uporządkowany kawałek raju :) Rzeczywiście pracy teraz mnóstwo ale chwile spędzone w tak uroczym otoczeniu - bezcenne.
    Przesyłam wiosenne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki ogród wymaga sporo pracy-chylę czoła,bo efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie u Ciebie !!!!!!! bardzo podobają mi się szafirki na tle zieleni oraz morze niezapominajek, które uwielbiam :)) Piękny ogród !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Grażynko u Ciebie! Piękna wiosna! Masz rację, że wiosenna zieleń jest bardzo soczysta, później jest też pięknie, ale zieleń szarzeje. Floksy i niezapominajki tworzą pachnący kobierzec:) Kocham wiosnę!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny masz ogród.Widać że o niego dbasz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ogród:))Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak w raju - bajecznie i magicznie! Wiem ile pracy Cię to kosztowało Grażynko - dlatego czuj się doceniona - ogród już odwdzięcza się za ta Twoją dbałość i pielęgnację a im dalej, tym piękniej będzie :-) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity ogród *.* Można tylko pozazdrościć *.*
    Piękne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wiosna u Ciebie Grażynko;) Aż mi się dusza raduje patrząc na ten piękny ogród;)Zapewne pochłania dużo czasu, ale dla takich pięknych widoków warto popracować;) Pozdrawiam Cię cieplutko i bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny ogród.Pracy dużo, ale potem cieszy oko .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogród przepiękny, cudne miejsce stworzyłaś.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful photos, Grazyna. Happy spring, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne miejsce... taki mały raj na ziemi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczny ogród, jest w nim coś magicznego. Wspaniały. :) Pozdrawiam serdecznie. Poranki w takim ogrodzie muszą być bezcenne, światło poranka pięknie i w delikatny sposób oświetla Twój ogród, no zachwycająco. :)

    OdpowiedzUsuń