niedziela, 2 lipca 2017

Urodzinowe pudełeczka

Witam Dzisiaj pokażę prezent ,który przygotowałam dla mojej blogowej przyjaciółki Ewuni . Pudełeczko to odmieniona książka .Jej treść to bal urodzinowy ,życzenia i jedyna niepowtarzalna chwila .Bardzo chciałam ,żeby ten dzień był magiczny i wyjątkowy .
Wspomniałam wcześniej o jeszcze jednym pudełeczku . W dzień moich urodzin dotarła do mnie przesyłka o bardzo nietypowym kształcie . W środku było piękne stylowe pudełeczko i najpiękniejsze życzenia .Niesamowite wnętrze urzekło mnie zupełnie . Piękny kwiat otoczony pajęczynką i poranną mgiełką z kroplami rosy bardzo przypomina mi moje ulubione zdjęcie w jednym z albumów .Jak to możliwe ,czy to tylko przypadek ?Dziękuję z całego serca za prezent i życzenia .

9 komentarzy:

  1. Bardzo wyjątkowe i klimatyczne pudełka, urzekają swoim pięknem, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe, podziwiam wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja (a właściwie już moja!) księga to niezwykłe dzieło. Co jakiś czas wpadam na ten bal i zachwycam się bez końca. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają w pełni uroku wnętrza. Jeszcze raz serdecznie Ci Grażynko dziękuję.
    Cieszę się również, że i moje pudełeczko sprawiło Ci radość.
    przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Grażynko, uwielbiam Twoje magiczne prace, jesteś niesamowita ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełka urzekające. Ten bal... pudełko tajemnicze, pełne ekspresji. Na pewno Ewa była zachwycona. Różę w pudełeczku juz kiedyś podziwiałam, jest równie piękna jak Twój bal:)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne te Wasze prace:) zarówno Twoja z ta niesamowita grafika i jak i otrzymana:) niesamowite sa!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grażynko jakie niezwykłe pudełka piękne i niesamowite.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca Grażynko;)Tylko pozazdrościć jego obecnej właścicielce;)Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba pudełeczka piękne i oryginalne! Cudowne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń